Adviseur Dienstverlening Burgerzaken

  • € 2.434,- (aanloopschaal 6) €3.831,- (functieschaal 7)
  • 32-36 uur
  • Mbo
  • Externe Dienstverlening
  • Sluitingsdatum: 16 februari 2025

Ben jij de aanpakker die energie krijgt van goede dienstverlening voor onze inwoners? Wij zoeken een nieuwe collega Adviseur Dienstverlening Burgerzaken!

Als Adviseur Dienstverlening Burgerzaken ben je een echte allrounder! Jouw werk speelt een cruciale rol in het dagelijks leven van onze inwoners. Aan de balie, in de GO-bus en achter de schermen in de backoffice. 
Ook ben je het gezicht van de burgerlijke stand en vind je het belangrijk dat de gegevens in de Basisregistratie Personen (BRP) juist en volledig zijn.

Ons team is verantwoordelijk voor alle werkzaamheden op het gebied van burgerzaken. Samen verzetten we veel werk en streven we met elkaar naar kwaliteit en een hoge klanttevredenheid. Kom jij dit team versterken? 

Deze werkzaamheden maken jou blij:

  • Je verwerkt aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen en andere baliewerkzaamheden, zoals het verstrekken van uittreksels en verklaringen omtrent het gedrag.
  • Je verzorgt belangrijke gebeurtenissen rondom geboorten, huwelijken en overlijdens
  • Je beoordeelt en verricht complexe mutaties en correcties in de BRP, denk hierbij aan het aannemen en verwerken van eerste vestigingen vanuit het buitenland.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beoordelen van buitenlands rechtsfeiten en het beoordelen van brondocumenten.

Wat vragen wij?

  • Minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding. Daarnaast in het bezit van de afgeronde vervolgopleidingen Burgerzaken.
  • Aantoonbare werkervaring op de afdeling Burgerzaken bij een gemeente.
  • In het bezit van minimaal de specifieke modules B0, B1, B2 en B3.
  • Kennis van de volgende applicaties is een pré: Centric Burgerzaken, Centric e-diensten en Join zaaksysteem.
  • Je bent flexibel, nauwkeurig, dienstverlenend, professioneel en je hebt goede communicatieve vaardigheden. 
     

Hoe is het om bij de gemeente te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent.

Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal €2.434,- (aanloopschaal 6), maximaal €3.831,- (functieschaal 7) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring. 
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.  
  • €0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.  
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van €3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.   
  • Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.  
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.  
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.  

Meer informatie?

Meer informatie?  
Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Elianne Harthoorn, teamleider Externe Dienstverlening.

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, Beleidsadviseur HRM.

Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187. 
 

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.

Reageren kan tot 16 februari 2025. De eerste gesprekken staan gepland op donderdag 20 februari, in de ochtend.

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.