Afdelingssecretaresse
- € 2.316,- (aanloopschaal 5) - € 3.524,- (functieschaal 6)
- 24-36 uur
- Mbo
- Interne Dienstverlening & Hospitality
- Sluitingsdatum: 24 november 2024
Weet jij altijd het overzicht te bewaren? Krijg jij energie in het ondersteunen van Teamleiders? En denk jij graag mee in het verder ontwikkelen en verbeteren van de afdeling? Dat komt perfect uit, want wij zijn op zoek naar meerdere nieuwe collega’s in de functie van Afdelingssecretaresse!
Als Afdelingssecretaresse ben jij dé steun en toeverlaat van meerdere Teamleiders. De secretariële werkzaamheden neem jij uit handen. Dankzij jou is alles tot in de puntjes geregeld en georganiseerd. Als oren en ogen van de Teamleiders help jij continu in het ondersteunen, dit kan jij als geen ander.
Wat de baan nóg leuker maakt, is de ontwikkeling die we momenteel doormaken. Samen met jou denken we graag verder na over het nog beter maken van de functie, en dus de ondersteuning binnen onze organisatie. Welke taken kunnen we nog meer uit handen nemen? Hoe kunnen we de Teamleiders nog beter helpen? Hopelijk denk jij straks met ons mee!
Werk je het liefst parttime (minimaal 24 uur)? Of ga je graag fulltime aan de slag? Beide opties zijn mogelijk! Wij zien je sollicitatie graag tegemoet.
Deze werkzaamheden maken jou blij:
- Het ondersteunen van meerdere Teamleiders met allerlei verschillende secretariële werkzaamheden.
- (complex) Agenda en email beheer, om alle afspraken en correspondentie perfect te plannen en organiseren.
- Soms sluit je ook aan bij overleggen, om belangrijke aantekeningen te maken en die vervolgens juist te verwerken. Dit zal alleen voorkomen wanneer noodzakelijk.
- Voor de verdere ontwikkeling van deze functie denk je maar al te graag mee. Hierin leg je ideeën voor, stel je kritische vragen en werk je samen met je collega’s de plannen uit. Je vindt het dus leuk dat je nieuwe baan nog verder uitgedacht gaat worden.
Wat vragen wij?
- Een afgeronde Mbo-4 opleiding, in een secretariële richting;
- Aantoonbare relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
- Iemand met sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden. Je weet gemakkelijk een band op te bouwen voor een optimale samenwerking;
- Je hebt een grote mate van verantwoordelijkheid, flexibiliteit en dienstverlening;
- Dankzij jouw kennis en ervaring weet jij, samen met je collega’s, de functie naar een nóg hoger niveau te tillen.
Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?
Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent.
Benieuwd naar nog meer informatie?
Wat bieden wij?
- Minimaal €2.316,- (aanloopschaal 5), maximaal €3.524,- (functieschaal 6) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring
- Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.
- €0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.
- Thuiswerk- en internetvergoeding van €3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
- 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
- Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.
- Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.
- Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.
Meer informatie?
Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud of procedure van deze functie? Neem dan contact op met Neem dan contact op met Jaap Hollaar, Teamleider Interne Dienstverlening & Hospitality.
Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, Beleidsadviseur HRM.
Hij is bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.
Solliciteren!
Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!
Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.
Reageren kan tot en met 24 november 2024. De eerste gesprekken staan gepland op woensdag 27 november tussen 13:00 en 17:00 uur of op donderdag 28 november in de ochtend/middag.
Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.