Coördinator Kabels & Leidingen en Beheerder GBI

  • € 3.052,- (aanloopschaal 8) tot € 4.811,- (functieschaal 9)
  • 36 uur
  • Hbo
  • Team Leefbaarheid en Wijk
  • Geen sluitingstermijn

Als Beheerder Kabels en Leidingen (ca 18 uur) ben je verantwoordelijk voor het toetsen en behandelen van vergunningaanvragen in het digitale systeem MOOR en het aansturen van toezichthouders.

Als Gegevensbeheerder focus je op het verwerken van gegevensmutaties in het digitale beheersysteem GBI. Deze dubbelrol biedt een unieke kans om zowel de fysieke als digitale aspecten van onze gemeentelijke infrastructuur te beheren.

Deze werkzaamheden maken jou blij:

Als Coördinator Kabels en Leidingen ben je verantwoordelijk voor het coördineren van werkzaamheden aan kabels en leidingen van derden binnen de gemeente. Je zorgt ervoor dat vergunningaanvragen nauwkeurig worden behandeld en stemt af met toezichthouders om ervoor te zorgen dat alle werkzaamheden voldoen aan de geldende regelgeving.

De Coördinator Kabels en Leidingen:

  • stuurt vakinhoudelijk de toezichthouder(s) aan;
  • adviseert projectleiders en directievoering bij de coördinatie en inhoudelijke gevolgen van werkzaamheden in complexe infrastructurele projecten;
  • fungeert als coördinerend aanspreekpunt voor de gemeente met betrekking tot werkzaamheden aan kabels en leidingen van derden;
  • houdt beleid, handboeken en overeenkomsten met nutspartijen actueel in lijn met landelijke regelgeving;
  • leidt en stimuleert het coördinatieoverleg met (nuts)bedrijven om een effectieve samenwerking te waarborgen;
  • adviseert en ondersteunt de assetmanagers bij vraagstukken over beheer of beleid.

Als Gegevensbeheerder ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken van gegevensmutaties in het digitale beheersysteem GBI. Je speelt een essentiële rol bij het beheren en organiseren van gegevens binnen de gemeente, waardoor ze beschikbaar zijn voor diverse processen en afdelingen.

De gegevensbeheerder:

  • verwerkt gegevensmutaties in het digitale beheersysteem GBI;
  • ondersteunt applicaties en verzorgt tekenwerk voor andere teams, zoals Vastgoed en Vergunningen;
  • ontsluit en past data en informatie toe voor diverse processen binnen de gemeente;
  • maakt GIS-analyses en creëert themakaarten door het koppelen van gegevens;
  • verwerkt (kleine) mutaties in de Basiskaart Grootschalige Topografie (BGT).

Wat vragen wij?

We zoeken iemand die:

  • in staat is om mensen en partijen met elkaar te verbinden, te enthousiasmeren en samen te laten werken;
  • stevig en oplossingsgericht is, en zich niet zomaar uit het veld laat slaan bij tegenslagen;
  • ondernemend, initiatiefrijk, proactief en resultaatgericht is;
  • analytisch en nauwkeurig te werk gaat;
  • beschikt over een heldere visie op de twee genoemde hoofdtaken.

Daarnaast verwachten we:

  • hbo werk- en denkniveau met aanvullende kennis en/of ervaring op het gebied van kabels en leidingen, ruimtelijke ordening, en data-analyse;
  • gedegen kennis van wetgeving, (gemeentelijk) beleid, regels en procedures, alsmede van nieuwe ontwikkelingen op deze gebieden;
  • een actieve en resultaatgerichte houding;
  • goede communicatie vaardigheden;
  • flexibiliteit in het omgaan met veranderingen en verschillende taken;
  • vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

Beschik jij over Mbo-niveau, met alle bijbehorende kennis en kunde? Ook dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Wij helpen je graag groeien in je functie.

Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent.

Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal € 3.052,- (aanloopschaal 8), maximaal € 4.811,- (functieschaal 9) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.
  • € 0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.

Meer informatie?

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud of procedure van deze functie? Neem dan contact op met Ming Wong, teamleider Leefbaarheid en Wijk.

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jordi Lievense, beleidsadviseur HRM.

Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.

Voor deze vacature geldt geen sluitingsdatum.
 

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.