Adviseur Klantcontact

  • Minimaal € 2.404,- en maximaal € 3.784,- per maand
  • 24 uur (tijdelijke functie voor 2 jaar)
  • Mbo
  • Team Externe Dienstverlening
  • Sluitingsdatum: 5 augustus 2024

Wat ga je doen?

Het visitekaartje van onze gemeente, dat ben jij als Adviseur Klantcontact. Of het nu aan de balie is, in de GO-Bus, aan de telefoon of via social media. Jij doet het allemaal!

Bij jouw nieuwe baan als Adviseur Klantcontact is écht geen dag hetzelfde. Dit komt door de verschillende plekken en manieren waarop jij iedereen helpt. Zo bied je bij de ontvangstbalie, in het kader van hospitality, mensen een kop koffie aan. Ondertussen help je inwoners die hun reisdocument op komen halen en bel je met een collega om door te geven dat zijn afspraak in de hal staat te wachten. 
Eén van je collega’s staat op het punt om te vertrekken met de GO-bus. Je andere collega’s zijn druk met bellen en chatten. Er worden veel vragen gesteld aan de telefoon of op social media. Allerlei werkzaamheden die jullie afwisselend, in samenspraak, oppakken.

Zie je het dus helemaal zitten om inwoners zowel fysiek, telefonisch als digitaal van optimale dienstverlening te voorzien? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet! 
Let op: zoals het er nu naar uitziet is de functie voor 2 jaar beschikbaar.

Deze werkzaamheden maken jou blij:

> Het eerste aanspreekpunt zijn voor inwoners, bedrijven en instellingen; 
> Via de telefoon, chat, webcare en bij de balie en GO-bus alle vragen optimaal behandelen en beantwoorden;

 

  • Alles weten over de procedures waarlangs aanvragen en verzoeken ingediend worden en hoe deze aanvragen binnen de gemeente worden afgehandeld. Hierdoor kun je iedereen proactief informeren en/of doorverwijzen.

Wat vragen wij?

  • Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur ervaring met secretariële, klantenservice en/of receptie werkzaamheden. Met daarbij kennis over de gemeentelijke organisatie en haar interne procedures en beleid is een pré;  
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als digitaal. Je bent klantvriendelijk, stressbestendig en dienstverlenend. Daarbij heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; 
  • In staat om zelfstandig én in teamverband goed te functioneren; 
  • Geïnteresseerd en leergierig voor alle veranderingen en nieuwe taken die steeds op ons afkomen.



     

Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken? 

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent. 

 Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal € 2.404,-- (aanloopschaal 6) en maximaal  € 3.784,-- (functieschaal 7) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.
  • Een jaarcontract met de mogelijkheid tot verlenging van één jaar. Na deze twee jaar wordt de formatie opnieuw ingeschat. Afhankelijk van organisatorische ontwikkelingen bestaat er een kans dat de functie wordt afgeschaald. Maar, intern zijn er voldoende kansen om door te stromen mocht dit daadwerkelijk plaatsvinden. 
  • € 0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
     
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.

Meer informatie?

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Elianne Harthoorn, teamleider Externe Dienstverlening.

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, beleidsadviseur HRM.

Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.
 

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.
 
Reageren kan tot  en met 4 augustus 2024. De eerste gesprekken staan gepland op dinsdag 6 augustus tussen 15.00 uur en 17.00 uur of donderdag 8 augustus tussen 13.00 en 15.00 uur.

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs