Directievoerder UAV

Dit is een oud bericht.
  • € 3.359 - € 5.313
  • 36 uur
  • Mbo+ / hbo
  • Team Leefbaarheid en Wijk
  • Geen sluitingstermijn

Het team Leefbaarheid en Wijk is een divers team, van 30 professionals, met een teamopbouw van jong talent tot ervaren medewerkers. Wij zijn een hecht team, houden van een barbecue of informele samenkomsten en vinden het vanzelfsprekend dat we elkaar helpen en stimuleren binnen onze projecten en beheer. Vanuit de vakgebieden wegen, riolering, spelen, groen, civieltechnische kunstwerken en water werken we allemaal aan de vastgestelde doelstellingen op het gebied van beheer, reiniging en onderhoud van de openbare ruimte. Wij weten als geen ander dat de leefomgeving een belangrijk onderdeel is van ons eiland. Iedereen die op Goeree-Overflakkee komt, krijgt bewust of onbewust een bepaalde indruk van de openbare ruimte. Het is aan ons om te zorgen dat dit een onvergetelijke indruk is. Ons werk is complex, uitdagend en resultaatgericht.

Bij ons krijg je de kans om te werken aan een breed scala van projecten in de openbare ruimte, waarbij je de spil bent tussen onze projecten en de aannemers. Daarbij ben je ook betrokken bij het verder vormgeven van het team rondom directie en toezicht.

Als Directievoerder UAV ben jij de sleutelfiguur die ervoor zorgt dat onze projecten vlot en succesvol verlopen.

Deze werkzaamheden maken jou blij:

  • Je bent betrokken bij de werkvoorbereiding van de projecten;
  • Je stuurt de toezichthouders aan die betrokken zijn op je projecten;
  • Je draagt bij aan het toetsen van bestekken en tekeningen voorafgaand aan aanbestedingen en inschrijvingen na aanbestedingen;
  • Je neemt ook regelmatig deel aan projectbijeenkomsten;
  • Je beoordeelt en waarborgt de V&G werkplannen;
  • Als vertegenwoordiger van de opdrachtgever ben je regelmatig aanwezig op de bouwplaats tijdens de uitvoering en zit je bouwvergaderingen voor;
  • Je fungeert als het opschalingsfiguur voor de toezichthouders;
  • Je houdt toezicht op de begeleiding van de projecten, bewaakt de voortgang en administratie en signaleert knelpunten;
  • Je zorgt dat de communicatie met de omgeving goed verloopt bij de uitvoering van de projecten;
  • Je coördineert de toezichthouders samen met de projectcoördinator;
  • Het opstellen en beoordelen van planningen voor de uitvoering van werkzaamheden behoort ook tot jouw takenpakket;
  • Budgetbewaking is een cruciale taak waarbij je ook de projectleider adviseert over de aanpak en de bijbehorende kosten;
  • Als directievoerder ben je ook betrokken bij baggerbestekken en onderhoudswerkzaamheden in de volle breedte, grijs, civieltechnische kunstwerken, groen en blauw.

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over mbo+/hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt een opleiding gevolgd in de richting Civiele Techniek op mbo/hbo niveau of een vergelijkbare opleiding;
  • Je hebt 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie op het gebied van de civiele directievoering gericht op reconstructies of herinrichtingprojecten;
  • Je hebt affiniteit met de andere disciplines buiten civiel om;
  • Je hebt een brede kennis opgebouwd van (RAW) bestekken, calculeren en verschillende contractvormen (waaronder UAV-gc);
  • Je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid en een nauwkeurige manier van werken;
  • Je hebt kennis van en ervaring met werken met software t.b.v. bestek administratie;
  • Je bent een goede onderhandelaar en je bent bedreven in het beoordelen van meer- en minderwerk;
  • Jij beschikt over communicatieve en participatieve vaardigheden. Je kunt helder, tactvol en servicegericht communiceren, in woord en geschrift. Je weet als geen ander hoe je op een duidelijke, tactvolle en servicegerichte manier communiceert. Je weet de vraag achter de vraag te achterhalen en je hebt oog voor de belangen van anderen. Je stelt open vragen, vraagt door waar nodig en checkt of de boodschap goed is overgekomen;
  • Je hebt naast een gezonde dosis humor, een ontspannen, doel- en resultaatgerichte aanpak.

Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent.

Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal € 3.359,- (schaal 9), maximaal € 5.313,- (schaal 10) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.
  • € 0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.

Meer informatie?

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud of procedure van deze functie? Neem dan contact op met Ming Wong, teamleider Leefbaarheid en Wijk.

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jordi Lievense, beleidsadviseur HRM.

Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.

Voor deze vacature geldt geen sluitingstermijn.

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.