Medewerker Algemene Dienst – Grijs
- €2.316,- (aanloopschaal 4) - €3.369,- (functieschaal 5)
- 36 uur per week
- Mbo
- Team Buitendienst
- Sluitingsdatum: dinsdag 18 maart

Als Medewerker Algemene Dienst – Grijs op Goeree-Overflakkee sta je dichtbij de inwoners. Je draagt zorg voor het beheer en onderhoud van de openbare buitenruimte in onze gemeente.
Iets voor 07:30 uur meld je je op jouw standplaats in district Oost, Midden of West. Hier start je de dag met koffie en een praatje met jouw collega’s, vervolgens gaat jouw werkdag van start en ga je aan de slag met diverse onderhoudstaken.
Deze werkzaamheden maken jou blij:
- onderhouden van straatwerk
Het kan zijn dat stenen los zitten of er gaten zijn. Jij zorgt ervoor dat wegen, paden en pleinen weer netjes en veilig zijn om over te lopen, fietsen of rijden; - werken aan verkeersvoorzieningen
Bijvoorbeeld het plaatsen van verkeersborden bij werkzaamheden en het verbeteren van de verkeerssituatie voor de weggebruikers; - renoveren van oude materialen
Dit kan bijvoorbeeld zijn dat je de bestaande tegels van een voetpad vervangt door nieuwe tegels, zodat het er weer mooi en strak uitziet en veilig is.
- onderhoud en beheer van afvoerkanalen
Dit heeft te maken met de buizen en systemen onder de grond die ervoor zorgen dat water goed weg kan stromen. Soms is er een kolk dichtgeslibd, deze ga je dan ontstoppen. - eventueel deelnemen aan beschikbaarheidsdiensten voor het oplossen van dringende calamiteiten buiten reguliere werktijden.
Wat vragen wij?
We zoeken iemand die:
- Mbo werk- en denkniveau heeft
- een relevante opleiding en bij voorkeur werkervaring in het grijs heeft
- enthousiast is voor het werk en oog heeft voor de omgeving
Daarnaast verwachten we:
- een actieve en resultaatgerichte houding;
- goede communicatie vaardigheden
- flexibiliteit in het omgaan met veranderingen en verschillende taken
- vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken
Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent.
Benieuwd naar nog meer informatie?
Wat bieden wij?
- Minimaal €2.316,- (aanloopschaal 4), maximaal €3.369,- (functieschaal 5) per maand bij een volledig dienstverband (36 uur per week). Afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie
- €0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.
- Thuiswerk- en internetvergoeding van €3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
- 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
- Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.
- Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,5 voor werkgeluk.
- Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.
Meer informatie?
Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Henk Stel, Teamleider Buitendienst.
Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jordi Lievense, Beleidsadviseur HRM.
Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 140187.

Solliciteren!
Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!
Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.
Reageren kan t/m maandag 17 maart. De eerste gesprekken staan gepland op dinsdag 25 maart, tussen 15.00 en 17.00 uur.
Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.