Medewerker backoffice

  • € 2.316,- (minimaal) € 3.524,- (maximaal)
  • 36 uur per week
  • Mbo
  • Jeugd en Gezin
  • Sluitingsdatum: reageren kan tot 21 oktober 2024

Wat ga je doen?

Als medewerker backoffice ben je verbonden aan het sociaal domein. Je verricht administratieve handelingen die voortvloeien uit de Jeugdwet/WMO. Dit brede takenpakket vraagt om een flexibele houding en verantwoordelijkheidsgevoel. 

Deze werkzaamheden maken jou blij:

  • Aanmaken van werkprocessen aan(postverdeling);
  • Verwerken van beschikkingen. Je weet (wettelijk) juist en helder een besluit te motiveren en schrijft deze motivering in de beschikking voor de aanvrager. Het is belangrijk dat deze tekst in begrijpelijke taal is geschreven;
  • Verzorgen van de financiële administratie waaronder factuurcontrole;
  • Bijhouden van berichtenverkeer;
  • Toekennen van persoonsgebonden budgetten;
  • Verzorgen van de administratie voor de vaststelling en inning van eigen bijdragen;
  • Je doet mee aan overleggen. Zo denk je mee over hoe we intern onze dienstverlening en werkprocessen verder kunnen verbeteren.

Wat vragen wij? 

  • Een afgeronde relevante opleiding op mbo-niveau;
  • Relevante ervaring in een soortgelijke functie en in genoemde werkzaamheden;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent analytisch ingesteld, flexibel en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent gericht op samenwerking. Je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor een deugdelijke en juiste administratie;
  • Jij herkent competenties als accuratesse, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid in jezelf.

Hoe is het om bij de gemeente te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent.

Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal € 2.316,-- en maximaal € 3.524,--  per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie. 
  • € 0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis. 
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt. 
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.  
  • Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld. 
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk. 
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen. 

Meer informatie?

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Gaby Kolmus, teamleider Jeugd en Gezin.  

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Annet Okkerse, Beleidsadviseur HRM.  

Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren! Het helpt ons enorm wanneer je in je brief aangeeft voor hoeveel uur je aanmerking wenst te komen.

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.

Reageren kan tot 21 oktober 2024. De eerste gesprekken staan gepland op maandag 28 oktober tussen 11.00 uur en 15.00 uur.

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.