Bestuursassistent

Dit is een oud bericht.
  • € 2.700,- (aanloopschaal 7) - € 4.297,- (functieschaal 8)
  • 32 uur
  • Mbo+
  • Bestuurssecretariaat
  • Sluitingsdatum: 14 oktober 2024

Ben jij die proactieve en daadkrachtige bestuursassistent die een kei is in ondersteunen, plannen en organiseren? Hou je van afwisselend werk waarbij je contact hebt met veel verschillende mensen? En heb je gevoel voor protocol, ben je discreet en integer? Dan willen we graag kennis met je maken!

Samen met vijf collega’s van het team Bestuurssecretariaat ben je de steun en toeverlaat voor het college en de directie. Onderling ondersteun en vervang je elkaar bij alle secretariële en administratieve zaken. Geen dag is hetzelfde; de telefoon gaat, tegelijkertijd stelt jouw collega een vraag en in je ooghoek zie je een mail binnenkomen met een last minute wijziging van een locatie in de agenda van jouw bestuurder. Jij houdt van deze dynamiek en bepaalt wat er eerst moet gebeuren en past daarop je planning aan. 

Deze werkzaamheden maken jou blij:

  • Als bestuursassistent ondersteun je een wethouder en voer je taken uit voor de directie en het college van burgemeester en wethouders. Je verantwoordelijkheden omvatten onder meer het beheren van complexe agenda’s, e-mailbeheer, het voorbereiden van afspraken en vergaderingen, en de afhandeling van telefoontjes en post.
  • Met oog voor prioriteit beheer je de agenda, plan je afspraken en zorg je voor een zorgvuldige voorbereiding, zoals het reserveren van vergaderruimtes en het verzamelen van relevante documenten. Daarnaast organiseer je bijeenkomsten op zowel interne als externe locaties, regel je overnachtingen, en zorg je voor lunches of diners.
  • Je ontzorgt je bestuurder in de dagelijkse werkzaamheden. Als sparringpartner denk je proactief mee over initiatieven, actiepunten en de benodigde communicatie. Op deze manier lever je een bijdrage aan het realiseren van ambities en zorg je er samen met de wethouder voor dat het besluitvormingsproces soepel verloopt.
  • Je werkt in een zelfstandig en hecht team, de motor van de organisatie. Dagelijks heb je contact met collega’s van verschillende teams en heb je een gevarieerd takenpakket, wat jouw werk afwisselend en veelzijdig maakt. Indien nodig vervang je je collega’s van het bestuurssecretariaat bij hun afwezigheid.

Wat vragen wij?

  • Een relevante afgeronde opleiding op Mbo+ niveau;
  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie, dan wel met genoemde werkzaamheden;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Een flexibel ingestelde collega met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Overige belangrijke competenties: accuratesse, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid.

Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent. 

 Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal €2.700,- (aanloopschaal 7), maximaal €4.297,- (functieschaal 8) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring. 
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.  
  • €0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.  
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van €3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.  
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.   
    Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.  
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.  
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.  

Meer informatie?

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud of procedure van deze functie? Neem dan contact op met Neem dan contact op met Esther Vloemans, Bestuursassistent.

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, Beleidsadviseur HRM.   

Hij is bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.

Reageren kan tot 14 oktober 2024. De eerste gesprekken staan gepland op woensdag 16 oktober, tussen 13:00 en 17:00 uur.  

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.