Projectleider ICT

Dit is een oud bericht.
  • € 3.359,- (aanloopschaal 9) - € 5.313,- (functieschaal 10)
  • 36 uur
  • Hbo
  • Team Informatievoorziening
  • Sluitingsdatum: 22 december 2024

Gemeente Goeree-Overflakkee is op zoek naar een Projectleider ICT. Een dynamische functie binnen onze gemeente om projecten op het gebied van ICT en Informatievoorziening perfect te managen. Mede dankzij jou verbeteren we onze dienstverlening en voldoen we aan wettelijke verplichtingen. Is voor jou geen project te complex? Dan is dit dé baan voor jou!

Als Projectleider ICT voer je dagelijks regie over projecten. Daarin ben je verantwoordelijk voor de fasering, de projectbeheersing en rapportage richting opdrachtgever, werkgroep en waar nodig stuurgroep. Zowel intern als extern zoek je de samenwerking en verbinding. Dreigt een deadline of resultaat niet behaald te worden? Dan durf je de benodigde maatregelen te nemen.

In de eerste fase van ieder project wordt er van je verwacht om onder andere de doelstelling, randvoorwaarden, de gewenste opleverdatum en het beschikbare budget vast te leggen. In de verschillende fasen van het project bewaak je de werkzaamheden en deelopleveringen. Zo weet je de tijdlijn te bewaken, operationele overdracht te realiseren richting de organisatie om gezamenlijk tot een mooi eindresultaat te komen.

Als onze Projectleider ICT ben je een belangrijke schakel in het team Informatievoorziening én voor onze organisatie!
 

Deze werkzaamheden maken jou blij

  • Begeleiden van meerdere activiteiten/werkzaamheden tegelijkertijd;
    • Opstellen van een projectplanning
    • Bewaken van de voortgang 
    • Coördinatie van de implementatie
  • Stimuleren en verbeteren van de onderlinge samenwerking, zowel intern als extern;
  • Opstellen en actueel houden van de projectdocumentatie;
  • Planmatig werken;
  • Het bewaken van budget, planning, resources en deadlines;
  • Verantwoordelijk voor het project van begin tot oplevering en overdracht naar de operationele organisatie;
  • Coördineren en aansturen van alle activiteiten voor de betrokken interne en externe partijen, denk aan opdrachtnemers, consultants en/of leveranciers;
  • Het volgen en verbeteren van de gebruikte projectmethodiek;
  • Rapportage aan de werkgroep Informatievoorziening tijdens de periodieke overleggen.

     

Wat vragen wij?

  • Minimaal een afgeronde Hbo opleiding, bij voorkeur in de richting van ICT, bedrijfskunde of gerelateerd;
  • Affiniteit met ICT is voor ons een pré;
  • Ervaring als projectleider;
  • Aantoonbare ervaring met het leiden van meerdere (deel)projecten tegelijk;
  • Communicatieve vaardigen;
  • Om alle projecten optimaal te laten verlopen heb je analytisch vermogen, ben je stressbesteding, werk je planmatig en weet je bij te sturen wanneer nodig.
     

Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent. 

 Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal €3.359,- (aanloopschaal 9), maximaal €5.313,- (functieschaal 10) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring. 
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.  
  • €0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.  
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van €3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.  
     
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.  
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.  
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.  

Meer informatie?

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Matthijs Waasdorp, Teamleider Informatievoorziening. 

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, Beleidsadviseur HRM. 

Beiden zijn bereikbaar op telefoonnummer: 140187.
 

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren! 

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.

Reageren kan tot 22 december 2024. De eerste gesprekken staan gepland op dinsdag 24 december, tussen 13:00 en 15:00 uur.  

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.