Projectondersteuner

Dit is een oud bericht.
  • € 2.666,- (aanloopschaal 7) - € 4.244,- (functieschaal 8)
  • 16 uur
  • Mbo
  • Team Programma's en Projecten
  • Sluitingsdatum 9 september 2024

Weet jij orde te scheppen in de ‘chaos’? Durf je kritisch te kijken naar waar en hoe zaken beter georganiseerd kunnen worden? En vind je het leuk om voor allerlei verschillende projecten in onze gemeente te werken? Wij zijn op zoek naar een Projectondersteuner!

Als Projectondersteuner sta je continu vooraan als het gaat om het oppakken van werkzaamheden. Je ondersteunt op alle inkomende aspecten en bent hier duidelijk over in je communicatie. Je kunt luisteren, samenvatten, reflecteren en doorvragen. Je bent het tweede geheugen van de projectleider. Zodra een collega de zin begint met “heb je dat”, maak jij die zin af met “al geregeld”. 
Momenteel zijn de projecten voor de Transitie Maatschappelijk Vastgoed (waaronder het Integraal Huisvestings Programma Primair Onderwijs) en het nieuwe gemeentehuis in volle gang. Hier zal je nieuwe uitdaging starten. In de nabije toekomst zal dit worden aangevuld/omgezet naar allerlei andere prachtige projecten, zowel in het fysieke als het sociale domein. Super divers dus.

Belangrijk is dat je een flexibele instelling hebt. Je vindt het geen probleem om mee te bewegen met de variatie van uren en projecten. Bij ieder project waarvoor je wordt ingezet zullen de fases verschillend hoeveelheid werk opleveren. Hier ga jij naadloos in mee en vind je geen enkel probleem! Al met al, een zeer afwisselende baan. Dat spreekt jou juist aan! 

Deze werkzaamheden maken jouw blij:

  • Plezier beleven aan het ontzorgen van je collega’s binnen het projectteam. Jij bent degene waarop de projectleider(s) en opdrachtgever(s) kunnen bouwen, waarvan ze weten dat jij het wel regelt;
  • Beheerder zijn van het digitaal- en analoog programma- en projectenarchief;
  • Verrichten van hand- en spandiensten binnen het programma en de diverse projecten;
  • Opstellen van brieven;


     
  • Organiseren, inplannen, ondersteunen, voorbereiden van bijeenkomsten zorg dragen voor de verslaglegging van de bijeenkomsten;
  • Agenda’s beheren van de projectleden (vakantieplanning);
  • Zorgdragen voor de juiste codering in het financiële proces;
  • Ondersteunende werkzaamheden in de communicatie en participatie richting interne- en externe partijen.
  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding;
  • Aanvullende kennis en ervaring in projectmatig werken, binnen een projectteam;
  • Iemand die accuraat, proactief, enthousiast is;
  • Flexibiliteit in inzet van uren, projecten en denken;
  •  Een teamlid met zeer goede communicatieve vaardigheden, die in staat is om zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend te functioneren. 

Hoe is het om bij gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen, om werk-privé balans goed te kunnen organiseren én waar iedereen zichzelf kan zijn! We hechten waarde aan diversiteit en bieden ruimte aan zowel ervaren medewerkers als nieuw talent. 

 Benieuwd naar nog meer informatie?

Bekijk dan eens onze werkenbij pagina!

Wat bieden wij?

  • Minimaal € 2.666,- (aanloopschaal 7), maximaal € 4.244,- (functieschaal 8) per maand. Afhankelijk van opleiding en ervaring. 
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit kan je gebruiken voor extra inkomen, meer vakantiedagen, een opleiding en/of je vakbondscontributie.  
  • € 0,23 per kilometer reiskostenvergoeding, met een maximum van 70 kilometer enkele reis.  
  • Thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag, voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.  
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.   
    Pensioen bij pensioenfonds ABP, die bijdraagt aan een duurzamere wereld.  
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. Een score van 7,3 voor werkgeluk.  
  • Een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering en korting op aanvullende zorgverzekeringen.  

Meer informatie?

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Peter van den Doel (concerncontroller) en Henk van Oostenbrugge (programmamanager).

Voor vragen over de procedure kan je terecht bij Jelte van Schelven, Beleidsadviseur HRM.

Allen zijn bereikbaar op telefoonnummer: 14 0187.

Solliciteren!

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nóg beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren!

Solliciteer direct. Vul het formulier in en stuur zo jouw sollicitatie naar ons toe.

Reageren kan tot 9 september. De eerste gesprekken staan gepland op woensdag 11 september, tussen 15.00 en 16.30 uur of vrijdag 13 september, tussen 11.00 en 12.30 uur.

Acquisitie naar aanleiding van deze procedure stellen we niet op prijs.